27

قدرت کی حیرت انگیز باتیں جن پر آپ یقین نہیں کرتے ہیں

پاکستان میں اسپائڈرویب کوکونڈ درخت

شیطان کے درختوں کا یہ حیرت انگیز نظریہ در حقیقت پاکستان ، سندھ کے گاؤں میں لاکھوں مکڑیوں سے بچنے کا عمل ہے۔

2010 میں بڑے پیمانے پر سیلاب نے لاکھوں مکڑیوں کو درختوں کی چوٹیوں کے اونچے میدان میں پناہ لینے پر مجبور کیا ، اور وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ انتہائی پیچیدہ مقامات پر اپنے لئے پیچیدہ خوبصورت جالدار مکانات تشکیل دے چکے ہیں۔

Image result for amazing wonders around the world that you cant believe and did not

آسٹریلیا میں پنک لیک ہلئیر

جب آپ یہ سوچتے ہیں کہ جھیل کا رنگ کیا ہوسکتا ہے۔ نیلے ، بھوری ، شاید سبز رنگ بھی ذہن میں آجائے۔ لیکن مجھے شک ہے کہ آپ کبھی بھی رنگین گلابی کو پانی کے جسم سے جوڑیں گے۔ آسٹریلیا کے مغربی جزیروں میں سفر کرنے والے کسی بھی شخص کے ل this ، یہ حیرت انگیز واقعہ ان کی اپنی آنکھوں سے دیکھا جاسکتا ہے۔

دلکش گلابی جھیل روشنی کی کوئی چال نہیں ہے ، اور جب اسے ہٹایا جاتا ہے تو اس کی رنگت برقرار رہتی ہے ، لیکن اس کے بلبلا گم جمالیات کی ابتدا اب بھی ایک اسرار بنی ہوئی ہے جسے سائنس برادری ابھی بھی حل کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ ابھی سب سے اچھا اندازہ یہ ہے کہ اس کا پانی میں نمک کی اعلی سطح کے ساتھ ہونا ہے۔ چونکہ ہل ہلئیر سمندر سے 10 گنا زیادہ نمکین ہے ، لہذا یہ نمک سے محبت کرنے والے مائکرو طحالب ڈنیالیلا سیلینا کے لئے بہترین نسل ہے۔ یہ چھوٹے چھوٹے رنگ روغن مرکبات تیار کرتے ہیں جو روشنی کو بیٹا کیروٹین کی طرح جذب کرتے ہیں جو اسی طرح کی چیزیں ہیں جو گاجر کو نارنگی اور کچھ گوبھیوں کو ارغوانی بناتی ہیں۔

Image result for amazing wonders around the world that you cant believe and did not

ناقابل یقین حدود جنہیں آپ یاد نہیں کرنا چاہتے ہیں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں