16

جانوروں کے جسمانی اعضا جس پر آپ یقین نہیں کرسکتے ہیں

اسٹار فش

اسٹار فش ساری دنیا کے سمندروں میں سمندری فرش کے نیچے رہتی ہے۔ یہ ستارے کی شکل والی آبی مخلوق اگر کسی حملے میں ایک یا زیادہ سے زیادہ کھو جاتی ہے تو وہ اپنے تمام اعضاء کی افزائش کرسکتے ہیں۔ جب شکاریوں نے قبضہ کرلیا تو وہ دفاعی طور پر کسی بازو کو گرا یا چھوڑ سکتے ہیں۔ اسٹار فش کے عموما five پانچ بازو ہوتے ہیں لیکن کچھ پرجاتیوں میں پچاس بازو ہوسکتے ہیں!

orange starfish in a water pond

ہرن

لڑکا ہرنوں کی تقریبا all تمام اقسام ایک سال کی عمر سے ہی اپنے سر کے اوپر سے اینٹلر اگاتی ہیں۔ پہلے وہ چھوٹی چھوٹی چھوٹی چھوٹی سپائکس ہیں جو وہ بچوں کے دانتوں کی طرح بہاتے ہیں اور پھر وہ تین سال کی عمر میں انٹلرز کی ایک بڑی ، زیادہ شاخ نما ریک کو اگاتے ہیں۔ ہرن اپنی پوری زندگی میں بڑھتے ، کھوتے اور دوبارہ داخل ہوتے رہیں گے!

close-up of deer head with a full rack of antlers

ایکسلولوٹ

ایکولوٹل (جسے “ax-oh-lot-el” کہتے ہیں) ، میکسیکن کی ایک قسم کی سلامیڈر جو میکسیکن چلنے والی مچھلی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، اپنے بازوؤں ، پیروں ، دم ، نچلے جبڑے ، دماغ اور دل کو دوبارہ پیدا ، مرمت یا تبدیل کرنے کے قابل ہے! اس حیرت انگیز قابلیت کی وجہ سے ، سائنس دان یہ مطالعہ کرنے میں بہت دلچسپی رکھتے ہیں کہ کس طرح اکلوٹلل یہ کرنے میں کامیاب ہے اور ہوسکتا ہے کہ ایک دن انہوں نے لوگوں کی مدد کے لئے سیکھی ہوئی چیزوں کو استعمال کریں!

the strange looking white axolotl on the sandy bottom of the water

مکڑیاں

مکڑی اپنی آٹھ ٹانگوں میں سے کسی ایک کو دوبارہ کھو سکتے ہیں اگر وہ کھو جاتے ہیں۔ مکڑی کے اگنے کے ل they انہیں اپنے سخت بیرونی خول کی جلد بہانی پڑتی ہے جس کو ایک ایکسسکلٹن کہتے ہیں۔ اسے پگھلنا کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ وہ پوری طرح بڑے ہونے تک اپنی زندگی میں کئی بار ماتم کرتے رہیں گے۔ اس پگھلنے کے دوران ہی وہ کھوئے ہوئے پیر کو دوبارہ منظم کرسکتے ہیں! نئی ٹانگ عام طور پر دوسرے ساتوں سے تھوڑی چھوٹی ہوگی۔

close-up of a jumping spider

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں