16

پچھلے 125 سالوں میں باڈی بلڈرز کی فزیک میں ڈرامائی تبدیلیاں دیکھیں

میں نے باڈی بلڈنگ میگزین کبھی نہیں پڑھا اس سے پہلے کہ میں کسی میں کام کرنا شروع کروں۔ یہ دسمبر 1992 کا دن تھا ، میں ایک بریک گدا گریجویٹ طالب علم تھا ، اور مکمل قسمت سے ہی پٹھوں اور فٹنس میں پارٹ ٹائم کاپیڈیٹنگ نوکری پر اتر گیا تھا۔

میں نے کچھ بڑے نام the آرنلڈ اور فرانکو اور لو فرینو r کو جانا تھا ، لیکن انھیں آہنی کھیل کی تاریخ کا کوئی اندازہ نہیں تھا ، اور پچھلی صدی تک اس نے ہمارے تصور پر کیسے اثر ڈالا کہ لڑکا کی طرح دکھائی دے سکتا ہے۔

متعلقہ: 21 دن کے میٹاشریڈ کے ساتھ گھر میں اپنا بہترین جسم بنائیں Men مردوں کی صحت سے متعلق ایک پوری نئی فٹنس اور نیوٹریشن پلان

میری لاعلمی نے مجھے یہ سمجھنے سے روک دیا کہ میں ایک اہم لمحے پر پہنچا ہوں۔

ایک بار جب مجھے معلوم ہوا کہ کتنا جاننا ہے تو ، مجھے جھکادیا گیا۔ اب میرے پاس پٹیوں کے حصول کی بھرپور ، عجیب و غریب اور اکثر تاریخی تاریخ کا احاطہ کرنے والی کتابوں کا ایک شیلف ہے۔

اس سے بھی بہتر ، میرے پاس ایسے دوست ہیں جنہوں نے زیادہ دیکھا ہے اور زیادہ جانتے ہیں ، اور اپنی بصیرت کا اظہار کرتے ہوئے خوشی محسوس کرتے ہیں۔

bodybuilding physique changes

یوجین سینڈو

eugen sandow

1867 میں پروسیا میں پیدا فریڈرک مولر ، اس نے اپنی نو عمر کی عمر میں مضبوط انسان سرکٹ کو نشانہ بنایا ، اس سے قبل غیر متوقع مواقع کی دنیا دیکھی ، اپنا نام بدلا ، اور اس خیال کو ختم کردیا کہ بڑے پیمانے پر طاقت کو بڑے پیمانے پر پیٹ کی ضرورت ہے۔

اس دوست نے بہت لمبے عرصے پہلے ہی ان کے پاس فون کرنے کا سوچا تھا

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں