10

حیرت انگیز جنگلی جانور جنہوں نے انسانی جان بچائی

ایک بدترین قدرتی آفات کے دوران ، 2004 میں تھائی لینڈ میں سونامی کے بعد ، امبر اوون چھٹیوں پر تھے۔ ایک صبح وہ نینگ نونگ ہاتھی پر سوار تھی۔ سب کچھ ٹھیک لگ رہا تھا ، لیکن کسی وقت ہاتھی سمندر سے پیچھے ہٹنا شروع کردیا۔ لڑکی نے دیکھا کہ ایک بہت بڑی لہر قریب آ رہی ہے۔ وہ حیران اور بہت خوفزدہ تھی جبکہ ننگ نونگ مہلک سمندر سے جہاں تک ممکن ہو بھاگ گیا وہ اسے ایک محفوظ جگہ پر لے گیا جہاں وہ نیچے چڑھ کر اپنے کنبہ کے ساتھ مل سکتی ہے۔

ہاتھی کی بہادری اتنی عمد
ہ تھی کہ اس نے برطانوی معروف مصنف مائیکل مورپورگو کو اس واقعے کے بارے میں ڈرامہ لکھنے پر مجبور کیا۔

15 Incredible Animals Whose Bravery Saved People’s Lives

کیون رچرڈسن کا ایک بہت بڑا کنبہ ہے۔ اپنی اہلیہ اور 2 بچوں کے علاوہ ، اس نے جنوبی افریقہ میں شیروں ، ہائناز اور چیتے کے ساتھ ایک بہت بڑا محفوظ ٹھکانہ قائم کیا ہے۔ یہ جانور حیوانیات کے قریب ترین مخلوق بن گئے۔ شیر وسوسpeر ، جیسے ہی وہ اس کو کہتے ہیں ، بڑی بلیوں کو لپیٹنا ، کھیلنا ، اور یہاں تک کہ چومنے سے بھی نہیں ڈرتے ہیں۔

یہ جادوئی تعل sanctق تقدس خانہ میں آنے والے زائرین اور دوسرے زولوجسٹ دونوں کو متاثر کرتا ہے جو اتنے بہادر نہیں ہیں۔ لیکن کیون کا خیال ہے کہ اس کے پیارے جانور فطری طور پر محسوس کرتے ہیں کہ وہ ان کے لئے خطرناک نہیں ہے ، اور بدلے میں وہ اس سے محبت کرتے ہیں۔

چاہے وہ جنگلی ہوں یا گھریلو ، یہ جانور عزت و احترام کے مستحق ہیں۔ بچائے گئے افراد اپنے بچانے والوں کا ہمیشہ مشکور رہیں گے ، اور ہم ان جانوروں کے کاموں کے لئے ہمیشہ ان کی تعریف کریں گے۔

15 Incredible Animals Whose Bravery Saved People’s Lives

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں